Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

And the winner is.....

Καλησπέρα σε όλη τη μπλογκογειτονιά!

Θέλω να σας ευχαριστήσω για τις ευχές και τη συμμετοχή σας στο πρώτο μου giveaway.

Λοιπόν οι συμμετοχές ήταν εννέα και η κλήρωση έγινε με τη βοήθεια του random.org .
  1. Ελπίδα
  2. Syros2js
  3. Maria Nakka
  4. Sk epiloges
  5. Μαρία Μανούλα
  6. Nikol
  7. Dimitra
  8. Kate's Cakebox
  9. Erilia 
Το δωράκι μου είναι αυτό 
 
και ο τυχερός αριθμός είναι.......


Συγχαρητήρια Δήμητρα !!!! 

Σας ευχαριστώ και πάλι για τη συμμετοχή και τις ευχές.
 

5 σχόλια:

  1. Σταματίααααααα τι χαρά είναι αυτή!! Ξέρεις πόσο μου έφτιαξες τη μέρα με το email σου;;; Είναι τέλειο το δώρο μου και ανυπομονώ να το φορέσω!!!!
    Να είσαι πάντα γερή και να κάνεις τόσο όμορφα δωράκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στη Δημητρούλα μας!!!
    Πάντα να είναι τυχερή!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ, Σταματία μου!!!
    Καλό βράδυ!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στην τυχερή , αλλά και σε σένα Σταματία μου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στην τυχερή Δήμητρα! Μπράβο σου και σε εσένα Σταματία μου! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή