Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Πρώτη μέρα στο σχολείο!

Καλησπέρα!!!

Πριν από λίγο καιρό, εγώ όπως και άλλες μαμάδες, έστειλα τα δικαιολογητικά για τους παιδικούς σταθμούς μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ. Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες και ο Λευτέρης ήταν μέσα λίστα (να σας πώ την αλήθεια δεν το περίμενα γιατί δεν είχαμε πολλά μόρια).

Πρώτη του Σεπτέμβρη, πήγαμε στον παιδικό σταθμό για να κάνουμε την εγγραφή και να μας πουν τι χρειάζεται να έχει μαζί του. Η υπεύθυνη του παιδικού μου είπε πως θα μ'ενημέρωνε πότε να πάρω τον μικρό, γιατί παίρνουν τα παιδιά σταδιακά για καλύτερη προσαρμογή. Μετά από εκεί βγήκαμε για τα απαραίτητα ψώνια, ξέρετε τσάντα, παγούρι κ.τ.λ.

Την Παρασκευή, ήταν η πρώτη μέρα που θα πήγαινε στον παιδικό. Έπαθε μια μικρή κρίση πριν φύγουμε από το σπίτι. Ήθελε να πάει στον παιδικό, αλλά η τσάντα του να μείνει στο δωμάτιό του για να μην χαλάσει. Ευτυχώς το ξεπέρασε γρήγορα και ξεκινήσαμε στην ώρα μας. Για πρώτη μέρα θα έμενε μια ώρα. Με το που φτάσαμε και είδε τα παιδάκια, τρελάθηκε. Εγώ ήμουν μες στο άγχος , γιατί δεν είναι και το πιο εύκολο παιδί και πρώτη φορά τον αφήνω κάπου με άτομα που δεν γνωρίζει. Ευτυχώς με καθησύχασαν και έφυγα πιο ήρεμη.

Όταν πήγαμε να τον πάρουμε με τον Γιάννη, ο Λευτέρης δεν ήθελε να φύγει από την τάξη. Μου είπαν ότι με αναζήτησε μια φορά αλλά μέχρι εκεί. Ούτε φώναξε, ούτε έκλαψε. Για να δούμε πως θα τα πάει όταν μείνει πιο πολλές ώρες.


Τώρα που ξαναβλέπω τη φωτογραφία συνειδητοποιώ πως το παιδί μου έχει μεγαλώσει πάρα πολύ.(Τώρα μίλησε η μαμά κουκουβάγια).

Πως ήταν η δική σας πρώτη μέρα στο σχολείο;

12 σχόλια:

  1. Καλή σχολική χρονιά!! :)
    Να τον χαίρεσαι τον κούκλο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ βρε Σταματία μου, τα παιδιά προσαρμόζονται πιο εύκολα από εμάς τους μεγάλους! Όλα καλά θα πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλή αρχή και καλή σχολικη χρονια Σταματια μου!! Εμεις αρχιζουμε στις 29..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ βρε Σταματία πότε μεγάλωσε καλέ ο λεβέντης σου!!!
    Σας εύχομαι μια υπέροχη ξέγνοιαστη χρονιά!!'
    Φιλάρες πολλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φυσικά και μεγάλωσε Βρε Σταματία, καλά κάνεις και κουκουβαγίζεις! Κούκλος είναι! Καλή αρχή, σας εύχομαι και η συνέχεια της προσαρμογής να είναι το ίδιο εύκολη, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας εύχομαι καλή προσαρμογή Σταματία μου, κουκλάκι ο μικρός σας! Καλή σχολική χρονιά με όσο το δυνατόν λιγότερες ιώσεις χιχιχι
    Εμείς ξεκινάμε αύριο...προς το παρόν δεν έχω άγχος κι ο μικρός μου το έχει πάρει καλά...για να δούμε αύριο όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά στον μικρούλη σου!!
    ΄Ολα καλά θα πάνε και θα προσαρμοστεί όπως όλα τα παιδάκια...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά. Αχ αυτές οι πρώτες φωτογραφίες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή