Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Η μάχη με τη ζυγαριά.

Όταν ήμουν μικρή , θυμάμαι τη γιαγιά μου πάντα να λέει "Φάε κοριτσάκι μου, να πάρεις τα πάνω σου". Στις φωτογραφίες της παιδικής μου ηλικίας , ήμουν ένα αδύνατο παιδί. Από την τελευταία τάξη του Δημοτικού και μετά , άρχισα να τρώω περισσότερο με αποτέλεσμα να μην αισθάνομαι πια καλά με το σώμα μου.
Το αποκορύφωμα ήταν μετά τις πανελλήνιες εξετάσεις το 1998. Πρέπει να έφτασα τα 65 κιλά, που σε σχέση με το ύψος μου (τι να κάνω είμαι και κοντή - 1.52) , ήταν πολλά. Ξεκίνησα με μια διαιτολόγο, έχασα 5 κιλά και μετά κόλλησα. Μου έβαλε τις φωνές  επειδή δεν έχανα. Άσε που όταν με ζύγιζε , ο δείκτης της ζυγαριάς δεν έπεφτε κάτω από το 60. Όταν τη ρώτησα γιατί γράφει πως είμαι 59,ενώ η ζυγαριά έδειχνε 60, μου απάντησε πως βλέπει τη σκιά του δείκτη και αυτό γράφει για βάρος. Κουφό;;; Εεεεε, μετά από αυτό δεν μπορούσα να συνεχίσω μαζί της. 
Η δεύτερη διαιτολόγος,μου ενέπνευσε περισσότερη εμπιστοσύνη. Το διαιτολόγιο που μου είχε δώσει ήταν πολύ χορταστικό.Μου είχε δώσει τους συνδυασμούς, τι ποσότητα έπρεπε να τρώω απο κάθε φαγητό και έτσι η μητέρα μου δεν χρειαζόταν να μαγειρεύει άλλο φαγητό για μένα και άλλο για την υπόλοιπη οικογένεια.Με αυτή τη διατροφή έφτασα τα 58 κιλά . Τα διατήρησα μέχρι που έφυγα για σπουδές στην Κρήτη. 
Πέρασαν τα χρόνια και φτάσαμε στο 2007. Γνώρισα τον άντρα μου και σε μια από τις συζητήσεις μας μέσω messenger , όταν εκείνος ήταν ακόμη στην Αθήνα,μιλήσαμε για το θέμα των κιλών .Εκείνη τη στιγμή βάλαμε ένα στοίχημα. Αν κατάφερνα να χάσω τα κιλά που θέλω , θα με πήγαινε στο κέντρο που τραγουδούσε ο Ρέμος. Μην γελάτεεεεε....είχα κόλλημα με τον τραγουδιστή εκείνη την περίοδο , τι να ζητούσα η γυναίκα;;;
Έτσι , μετά το Πάσχα του 2007 ξεκίνησα καινούργια δίαιτα , σε καινούργια διαιτολόγο. Όταν ανέβηκα στη ζυγαριά στο πρώτο ραντεβού, έπαθα σοκ.Είχα φτάσει 72 κιλά. Για να μην σας κουράζω, μετά από τρεις μήνες και πολλή πείνα έφτασα στα 58. Το στοίχημα το κέρδισα.
Τα κιλά αυτά τα διατήρησα μέχρι το 2009. Μετά έφτασα στα 66 , έκανα μια δίαιτα κατέβηκα στα 62 και τότε έμεινα έγκυος. Στο τέλος της εγκυμοσύνης , ζύγιζα 72.
Τον Ιούλιο του 2012, αποφάσισα να ξεκινήσω διατροφή σε καινούργιο διαιτολόγο. Μετά από την εγκυμοσύνη και τις δίαιτες που έχω κάνει, δεν χάνω πολύ εύκολα πια. Ευτυχώς , που με εμψυχώνει ο άντρας μου αλλά και ο διαιτολόγος και συνεχίζω να προσπαθώ. 
Σήμερα , ήταν το ραντεβού για το ζύγισμα. Έκανα τον σταυρό μου, έκλεισα τα μάτια και ανέβηκα στη ζυγαριά. Δειλά δειλά κοίταξα την οθόνη και χαμογέλασα.Έφτασα τα 58.5 κιλά ,με μεγάλη προσπάθεια. Έχω ακόμη λίγα να χάσω και θέλω να πιστεύω πως θα τα καταφέρω. 
Σταματία - Ζυγαριά : 1-0! 

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!

2 σχόλια:

  1. αχ αυτή η μάχη... εγω ειμαι χαμένη:(
    Θέλω τόσο πολύ να ξεκινήσω αλλά είναι τοσο δύσκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μία από τα ίδια με την Μαργαρίτα...αλλά που θα μου πάει θα το πάρω απόφαση και θα την νικήσω την ριμάδα την ζυγαριά! Χαίρομαι για εσένα που τα κατάφερες νομίζω ότι δεν υπάρχει πιο δύσκολο πράγμα από την απώλεια κιλών! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή