Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

ΟΥΦ......ΒΑΘΙΑ ΑΝΑΣΑ ΚΑΙ ΙΔΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

  Στην περίοδο της εγκυμοσύνης μου, ξεκίνησα να παρακολουθώ κάποια blog. Δεν μπορώ να πω, με βοήθησαν πάρα πολύ και τότε γεννήθηκε η επιθυμία μου να φτιάξω το δικό μου blog. Πέρασαν δύο χρόνια από τότε . Γι'αυτό την επιείκιά σας παρακαλώ, καθώς είμαι πρωτάρα σε όλο αυτό.
Καλώς ήρθατε λοιπόν στο «Μαμά και όχι μόνο!!». Είμαι η Σταματία, 32 ετών και μαμά του δίχρονου Λευτέρη. Αυτό το blog είναι αφιερωμένο στα κατορθώματα του γιού μου αλλά και στα πράγματα που μου αρέσει να φτιάχνω.
Να μη ξεχάσω να ευχαριστήσω τη Μαρία του ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ και τη Χαρά για τις συμβουλές τους .
Περιμένω τα σχόλιά σας!!!

5 σχόλια:

  1. Καλή αρχή Σταματια μου! Αν χρειαστείς κάτι ξέρεις που θα με βρεις ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή Σταματία!!! Καλώς ήρθες στη μπλογκόσφαιρα!!! Έκανες πολύ καλά και ξεκινησες το δικό σου blog. Σίγουρα έχεις κάτι να πεις. Ο καθένας μας είναι μοναδικός. Θα τα λέμε λοιπόν:)
    Είχες γίνει μέλος στο μπλογκ μου κ σε άλλα από οτι είχα δει, μπαίναμε να γίνουμε αλλά δεν σε βρίσκαμε. Τώρα προφανώς το έφτιαξές και σε βρήκα! Να πας να αφήσεις σχόλια σε διάφορα γιατί δεν θα σε βρίσκουν αν έχουν μείνει στην προηγούμενη "κατάσταση" σου.
    Αγαπώ Ρόδο!!! Μπράβο στο Μαράκι του Μεγαλώνω για τη συμβολή της!! Είναι καταπληκτικό άτιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως σας βρήκα Δήμητρα!!! Αν δεν ήταν η Μαρία δεν θα μπορούσα να προχωρήσω

      Διαγραφή
  3. Πότε μπήκα στο blog σου, πότε ξεκίνησα να διαβάζω, πότε έφτασα στην πρώτη σου ανάρτηση, ούτε που το κατάλαβα!!! Με συνεπήρες!!!
    Σε βρήκα από το blog της Κατερίνας (SK Epiloges)...
    Μου άρεσε ό,τι διάβασα μέχρι στιγμής!!! Με έβαλες σε πειρασμό με τις συνταγές, με ξεσήκωσες με τα κεντητά κουβερτάκια!!! (Το θέμα του μανικιούρ το αφήνω για το τέλος!!! Είμαι τελείως άχρηστη στο μακιγιάζ, αλλά το θέμα νύχια, το 'χω!!! Μπορώ να πειραματίζομαι, να χαζεύω, να θαυμάζω με τις ώρες όμορφα νύχια!!!) ΧΑΧΑ!!!
    ;-)
    Καλώς βρεθήκαμε!!!
    Γιάννα (& Γιάννης)
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή αρχη σου ευχομαι. και εγω ξεκινησα το blog μου εξιατιας του γιου μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή