Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Η επίσκεψη στον παιδίατρο , το εμβόλιο και η ομιλία


Χθες είχαμε ραντεβού στον παιδίατρο μας για μια τυπική εξέταση και το εμβόλιο της Ηπατίτιδας Α. Φτάσαμε στις έξι το απόγευμα και ο μικρός βρήκε ευκαιρία να παίξει με ένα κοριτσάκι , μεγαλύτερο από αυτόν, στο σπιτάκι της αίθουσας  αναμονής.
Ήρθε η σειρά μας, φώναξα τον Λευτέρη και το αστείο ήταν η αντίδρασή του όταν είδε τον παιδίατρο στην πόρτα. Έκανε στροφή να φύγει και κρατούσε αντίσταση να μην προχωρήσει. Ευτυχώς δεν κράτησε πολύ αυτό. 
Στην εξέταση άκουσε την καρδούλα , είδε τα αυτάκια , μέτρησε το ύψος (81cm) και το βάρος όπου (γιούπιιιιιι) φτάσαμε τα 10 κιλά. Ο Λευτέρης από μηνών δεν έτρωγε πολύ και είχαμε ανησυχία για το βάρος (κάποια στιγμή ήταν κάτω από τη μεσαία καμπύλη στις μετρήσεις) .Είχαμε κάνει εξετάσεις και όλα βγήκαν ΟΚ. Όσο μεγαλώνει τρώει πιο συχνά και πιο πολύ αλλά δεν έχει ησυχία με αποτέλεσμα να καίει ότι παίρνει. Οπότε και με αυτά τα κιλά του είμαι ευχαριστημένη.
Και ήρθε η ώρα για το εμβόλιο. Αυτή τη στιγμή δεν την αντέχω. Έκλαψε το μικρό μου ευτυχώς για πολύ λίγο . 
Στο τέλος μου έκανε ερωτήσεις ο γιατρός για την ομιλία του. Ο Λευτέρης σε όλα τα στάδια της ομιλίας είναι ΟΚ , εκτός από το στάδιο των λέξεων που βρίσκεται στα όρια (μέχρι 15 λέξεις). Είναι 2 χρονών , λέει μαμά, μπαμπά, παππού , γειά, bye, μαμ και σε κάποιες λέξεις μόνο μια συλλαβή (μπισκότο-κότο, νερό-ο, ψωμί-ωμί κ.λ.π). Μου φαίνεται πως θα τα πει όλα μαζί. Ο παιδίατρος με καθησύχασε και μου είπε πως έχει περιθώριο μέχρι 3 ετών.
Δόξα το θεό πέρασε και αυτή η μέρα. Εύχομαι το παιδάκι μου να είναι πάντα γερό και δυνατό.


9 σχόλια:

  1. Να λοιπόν που έγινα το πρώτο σου επίσημο μέλος! Ελπίζω να σου φέρω γούρι! Έχεις τόσο μικρό παιδάκι ε; Μερικές φορές μου λείπει αυτή η ηλικία τώρα που τα δικά μας μεγάλωσαν! Καλορίζικο το blog, σου εύχομαι πολλές και εμπνευσμένες αναρτήσεις, με πολλά - πολλά σχόλια και φίλους! Θα τα λέμε και από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία. Με βοήθησες με τις συμβουλές σου και μου κάνεις και ποδαρικό. Τι άλλο να ζητήσω. :)

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Σταματία, καλώς ήρθες στη μεγάλη μας blogόσφαιρα! Καλή αρχή, εύχομαι στο γιο σου σπουδαία κατορθώματα και σε σένα καλές αναρτήσεις!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σταματία μου καλή αρχή και εύχομαι ο μικρός σου να κάνει πολλά όμορφα κατορθώματα.
    Η μικρή μου (8 μηνών πια) τις δύο τελευταίες φορές τα έχει βάλει με τον παιδίατρο. Μπάινει στο σπίτι, τον βλέπει, του χαμογελάει και όλα είναι καλά. Με το που την βάζα στον καναπέ για να την εξετάσει βάζει κάτι κλάματα, τα οποία βέβαια συνεχίζουν σε όλη τη διάρκεια της εξέτασης, με αποκορύφωμα το εμβόλιο. Η ζουζούνα...Και εννοείται μετά δε σταματάνε οι λυγμοί.
    Όσο για την ομιλία, ναι μπορεί να στα πει και όλα μαζί, αφού τα καταλαβαίνει όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλια μου αν δω τα σκούρα με την ομιλία θα έρθω να σε βρω.Πως μεγάλωσε η ζουζούνα σου...Να δούμε πότε θα βρεθούμε να τα πούμε.

      Διαγραφή
  4. Πω πω μόλις διαπίστωσα πόσο μπουλης ειναι ο γιος μου!!! Ειναι 7μηνων και ήδη έχει περάσει τα 10 κιλά!
    Πάντως στο θέμα της ομιλίας νομίζω ότι ειναι μια χαρά σιγά σιγα θα αποκτήσει πλούσιο λεξιλόγιο! Και η ανιψιά μου που ειναι 2 και μισό τα ίδια λέει περίπου ίσως λίγες λςξουλες παραπάνω αλλά ειναι και λιγο μεγαλύτερη οπότε όλα καλα! Σε ποιον παιδιατρο πας? εγω σε αυτόν στην Αννης Μαρίας (για να μην πω όνομα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίνα μου, ο παιδίατρος μας είναι στην Κωνσταντίνου Υδραίου λίγο πιο πάνω από τον Ξενάκη. Ξέρω που είναι ο παιδίατρός σας, γιατί έμενα λίγο πιο πάνω. Ο γίοκας σου πάντως είναι για ζούληγμα

      Διαγραφή
  5. καλως σε βρηκα!!!εχουμε πολλα κοινα,εμενα η κορη μου ειναι 2,5.μεχρι τα 2 ελεγε αυτα τα πολυ λιγα που λες κι εσυ και ολα τα αλλα ακαταλαβιστικα,μολις εκλεισε τα 2 εκανε ενα μπαμ και αρχισε να λεει ολο καινουριες λεξεις,μην ανησυχεις καθολου γι αυτο λοιπον!!Τα κιλα αλλη πονεμενη ιστορια ,εμενα ειναι 9,5 ακομα!!!δυστυχως εχει πολλες τροφικες αλλεργιες και μεχρι τωρα ειχε πολυ περιορισμενο διατροφολογιο.ευτυχως σιγα σιγα προσθετουμε τροφες και εχει ανοιξει και η ορεξη της γιατι παλιοτερα μονο με αερα χορταινε!!γερα να ειναι τα παιδακια μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή