Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Κυριακή ημέρα ξεκούρασης ;;;;

Η ώρα είναι 11.30 το βράδυ. Ο μικρός δεν αφήνει σε ησυχία τον πατέρα του . Δεν ξέρω τι παθαίνει ο Λευτέρης αλλά μόλις τον δει τρελαίνεται. Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι , αφού ο Γιάννης είναι πειραχτήρι και δεν θέλει και πολύ για να αρχίσει τα παιχνίδια - πειράγματα στον Λευτέρη. 
Όσο για μένα , από την ώρα που σηκώθηκα το πρωί δεν έχω καθήσει. Να συμμαζέψω τα παιχνίδια του παιδιού , να καθαρίσω το σπίτι, να δώσω γάλα στον Λευτέρη ,να τον ντύσω, να σιδερώσω ρούχα και να μαγειρέψω για μεσημέρι για να προλάβει να φάει ο Γιάννης πριν πάει στη δουλειά. Ακόμη και όταν κοιμήθηκε ο Λευτέρης για μεσημέρι , εγώ συμμάζευα αυτά που είχε κάνει. Το καλό είναι πως  σήμερα έτρωγε μόνος του και μπόρεσα να φάω με την ησυχία μου.
Από το απόγευμα και μετά , με έπιασε ο μαγειρικός μου οίστρος. Αυτή τη στιγμή ψήνονται στο φούρνο , σε χαμηλή θερμοκρασία, τα ρεβύθια που θα φάμε αύριο. Για να δούμε θα είναι νόστιμα;;;;

Έπρεπε , όμως, να ετοιμάσω φαγητό για να φάει ο αντρούλης μου μετά την δουλειά. Είπα να δοκιμάσω την συνταγή της Αναστασίας , από το sundayspoon . Φιλέτο γλώσσας με κονιάκ και μέλι. Έκανα μια μικροαλλαγή ..Δεν είχα κρεμμύδια κοκκάρια οπότε τα μεγάλα που είχα τα έκοψα σε μεγάλα κομμάτια .  Φοβήθηκα μην πάρει πολύ χρώμα η καραμέλα και τελικά βγει πικρό το φαγητό.Έτσι δεν βγήκε όπως στην φωτογραφία που είχε αναρτήσει η Αναστασία. Ήταν  πολύ νόστιμο και ο Γιάννης δεν άφησε τίποτα στο πιάτο. 
Καλή σας νύχτα!!! :)

1 σχόλιο:

  1. Πραγματικά αυτή την ανάρτηση δεν την είχα δει!!! Και τι νόστιμο που φαίνεται το φιλέτο σε αυτή την συνταγή! Αααα νομίζω ότι είσαι και πολλή καλή μαγείρισα Σταματία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή